Crítica
L’ànima creativa de Gaston Core
El Sant Andreu Teatre va programar 'Chorus' i 'Above', dues peces que fan dialogar el kathak amb la contemporaneïtat
Júlia Vernet GaudesCrítica
El Sant Andreu Teatre va programar 'Chorus' i 'Above', dues peces que fan dialogar el kathak amb la contemporaneïtat
Júlia Vernet GaudesParlem amb...
La coreògrafa Aina Alegre presenta aquests dies dues peces al Mercat de les Flors
Clàudia BrufauParlem amb...
Conversem amb Gaston Core, fundador i director de la Sala Hiroshima que ha tancat les seves portes després de sis anys
Clàudia BrufauOpinió
El 2017 vam publicar l'article "Reflexions arran de la compra del Tantarantana"; amb la compra d'El Molino veiem que moltes de les reflexions d'aleshores encara són vigents avui.
Jaume Forés JulianaCrítica
'Dolorosa de los Llanos' és una coproducció de la Sala Hiroshima i de la Quinzena Metropolitana de la Dansa.
Júlia Vernet GaudesJa fa uns vint-i-cinc anys que vaig al teatre i mai, fins ahir, no havia estat sol en una platea com a espectador.
Vet-ho aquí
La performer i ballarina Núria Guiu és una bèstia que atrapa la mirada.
Clàudia BrufauVet-ho aquí
La “segona onada” ha deixat un panorama desolador, però que comença a entreveure certa llum al final del túnel.
Gina Duran OliuProperament
Miquel Barcelona vol mostrar com la tradició segueix a l’arrel de la nostra concepció i vivència de la realitat.
Júlia Vernet GaudesCrítica
El macho dancing emana a través del sedàs de la mirada filipina l'estereotip del cowboy com a mascle exemplar
Clàudia BrufauProperament
Arriba la 8a edició del Sâlmon, un esdeveniment que s'erigeix com a festival de ciutat
Maria Moreno ViladrichSuma't al digital de cultura i gaudeix d'un munt d'avantatges
Participa en sortejos setmanals i guanya llibres
Rep la revista anual en paper
Accedeix a la Biblioteca del Núvol
Aconsegueix descomptes culturals