Crítica
Al laberint de Wilson
“El Messies” escenificat al Liceu és una oportunitat perduda
Meritxell TenaCrítica
“El Messies” escenificat al Liceu és una oportunitat perduda
Meritxell TenaPremis Núvol 2023
Amb «Alexina B.», Raquel García-Tomás es va convertir, a principis d'any, en la segona dona –i la primera catalana– a estrenar una òpera al Gran Teatre del Liceu.
Berta Coll i BoschProperament
Del 6 al 19 d’octubre es reprèn l’aliança per atraure públic jove al Mercat de les Flors, al Teatre Lliure, al Gran Teatre del Liceu, al Teatre Nacional de Catalunya, a L’Auditori de Barcelona i al Palau de la Música Catalana.
Jaume Forés JulianaVet-ho aquí
El projecte té com a mascaró una pàgina web que centralitza l’oferta dels principals equipaments públics: l’Auditori, el Liceu, el Mercat de les Flors, el Palau, el Teatre Lliure i el TNC.
Santi DommelGlossa
A Catalunya un 60% de la despesa pública en cultura surt dels pressupostos municipals. A Barcelona els grans reptes de la pròxima legislatura seran l’articulació metropolitana, l’emergència lingüística i l’assoliment de projectes com el Liceu Mar, el Catalunya Media City, la Ciutadella del Coneixement, la biennal Manifesta o l’ampliació del MNAC.
Jaume Forés JulianaProperament
El Gran Teatre del Liceu presenta la temporada 2023-2024 sota el lema “Esquerdes irreversibles”
Pau Requena RubauParlem amb...
La compositora Raquel García-Tomás estrena, al Gran Teatre del Liceu, l’òpera ‘Alexina B.’, basada en les memòries d’una persona intersexual que va viure a França a mitjans del segle XIX
Berta Coll i BoschVet-ho aquí
La mare de la ‘performance’ va conversar amb Víctor Garcia de Gomar i Leticia Martín Ruiz al Foyer del Gran Teatre del Liceu. Recollim anècdotes, records i idees que ajuden a entendre l’obra de l’artista.
Berta Coll i BoschVet-ho aquí
Barcelona Obertura Spring Festival celebra la seva quarta edició. Paral·lelament, Ciutat de Clàssica ofereix concerts gratuïts arreu de la capital
Alba Nogueras i JanéVet-ho aquí
Imagineu-vos la platea del Gran Teatre del Liceu, empostissada, plena de gent disfressada que a les set del matí encara té ganes de ballar. Per Carnaval, des de mitjans del segle XIX fins a principis del XX, se celebraven balls de màscares a uns quants teatres de Barcelona. En parlem amb la musicòloga Alícia Daufí, que ha fet una tesi doctoral sobre aquest fenomen.
Berta Coll i BoschParlem amb...
Conversem amb Miguel Lerín Vilardell, director del Concurs Tenor Viñas
Pau Requena RubauSuma't al digital de cultura i gaudeix d'un munt d'avantatges
Participa en sortejos setmanals i guanya llibres
Rep la revista anual en paper
Accedeix a la Biblioteca del Núvol
Aconsegueix descomptes culturals