Entreacte arriba als 200 números
La revista Entreacte, publicada per l’Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya, ha publicat el seu número 200.
Oriol Puig TauléLa revista Entreacte, publicada per l’Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya, ha publicat el seu número 200.
Oriol Puig Taulé'El carrer és nostre' és un reconeixement a la creació artística a l'espai públic on «tot carrer amaga un escenari».
Fa un parell d'anys Francesc Foguet afirmava en un article pubicat a El País que "el teatre català té una inflació d'esperances blanques que el temps jutjarà sense pietat". Foguet ha estat director del Grup de Recerca d'Arts Escèniques GRAE, un espai acadèmic que havia d'acostar els creadors i els teòrics.
Aída PallarèsDissabte, ja de matinada, vam arribar a casa amb una certa sensació d’eufòria com si el que acabàvem de viure (i veure) no fos del tot real. A mesura que passaven les hores, però, ens embriagava la nostàlgia, la consciència que, efectivament, el Festival TNT també és un petit oasi.
Aída Pallarès i Anna BrulletWoyzeck, el segon espectacle d’hivern de Parking Shakespeare, que es va representar la temporada passada a l’espai Palo Alto, torna a Barcelona. I ho farà a la Sala Beckett on s’hi estarà des d’aquest dimecres dia 17 fins el 5 d’octubre, amb una adaptació brillant de la coneguda obra de Georg Büchner.
Aída PallarèsEl Fitag, però, no només és un aparador de propostes sinó que, segons el seu director artístic Martí Peraferrer, "és un motor d'intercanvi, diàleg i amistat entre companyies molt diverses". Una gran festa major del teatre amateur.
Aída PallarèsDesde sus inicios, José Sanchis Sinisterra se ha interesado por la relación entre el teatro y otros campos, como la narrativa o el psicoanálisis. Ahora, con más de setenta años y sumergido en el Nuevo Teatro Fronterizo de Madrid, ha escrito 'Bartolomé encadenado', una revisión del mito de Prometeo.
Anna Maria Iglesia i Aída PallarèsDes dels seus inicis, José Sanchis Sinisterra s'ha interessat per la relació entre el teatre i altres camps, com la narrativa o la psicoanàlisi. Ara, amb més de setanta anys i submergit en el Nuevo Teatro Fronterizo de Madrid, ha escrit 'Bartolomé encadenado', una revisió del mite de Prometeu estrenada al Grec.
Anna Maria Iglesia i Aída PallarèsAída Pallarès s'ha infiltrat als seminaris dramatúrgics de l'Obrador de la Sala Beckett i de ben a prop ha seguit els passos de joves dramaturgs que, tutoritzats per David Lescot i Michael Attenborough, han fet diferents exercicis dins del laboratori dramatúrgic. En sis dies creen, poleixen i donen vida a vuit textos.
Aída Pallarès“Evidentment no visc del teatre" és la frase més escoltada a l'Obrador d'estiu de la Sala Beckett. A classe, a les xerrades a l'hora del pati i fins i tot a l'hora de dinar, la maleïda realitat s'apodera de la Nau Ivanow. No importa que hagis estrenat unes quantes obre o que tinguis talent. Només Jordi Galceran viu del teatre.
Aída PallarèsDesprés de posar-se en la pell d’en John, el xofer de Senyoreta Júlia, Julio Manrique torna a submergir-se en el món de Patrick Marber. Un univers fosc i alhora irònic que, com el joc, és capaç d’ensenyar-nos les veritats més ocultes. Aquest divendres s’estrena 'La partida' al Romea.
Aída PallarèsSuma't al digital de cultura i gaudeix d'un munt d'avantatges
Participa en sortejos setmanals i guanya llibres
Rep la revista anual en paper
Accedeix a la Biblioteca del Núvol
Aconsegueix descomptes culturals